عروسک چشم ابی من هلیا

ارزوی یک روز برفی

1390/10/11 10:13
نویسنده : مامان هلیا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو میلادی رو به تمام هموطنان مسیحی تبریک میگم

  دیشب هوای تبریز هوای تبریز کمی خنکتر شد هلیا جون من از پنجره بیرون رو نگاه کرد و ذوق زده داد زد بابا بابا بیا نشونت بدم داره برف میباره فردا پیست یخ و ادم برفی درست کنیم بعد یواشکی به من گفت که فردا بابا رو نذاریم بره سر کار برف بازی کنیم.راستش برف انچنانی هم نمیبارید وقتی برفا به زمین مینشستن اب میشدن بیشتر شبیه بارون بود تا برف.

امروز صبح  که از خواب بیدار شدم اولین کارم این بود که از پنجره بیرون رو نگاه کردم خبری از برف نیست و زمینا خیس و بارونیه و هلیا هنوز خوابه و بیدار نشده. امیدوارم امروز یه کم برف بباره تا دل هلیای من شاد بشه          

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آريا
11 دی 90 10:20
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم








حتما این کار رو میکنم انشاا... برنده بشید
مامان آريا
11 دی 90 10:20
كريسمس و آغاز سال ميلادي مبارك


مرسی دوست گلم