عروسک چشم ابی من هلیا

سورپرایز برای مامان

1390/10/21 10:52
نویسنده : مامان هلیا
177 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم توی اشپزخونه شام می پختم که عروسک نازم اومده و میگه مامان ببین من میخوام تو رو سوپریز بکنم تاتاتاتان.......

برگشتم و نگاهش کردم دیدم دفتر نقاشی تو دستشه و میگه :

مامان این گلها رو من برای تو کشیدم.نقاشی هلیا

وای انگار همه دنیا رو به من دادن و انگار این گلها با ارزش ترین و گرانبها ترین هدیه دنیاس بغلش کردم و محکم فشارش دادم و گفتم مرسی عزیز دلمبغلماچبغل

هلیا: مامان ولم کن برم دیگهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما - مامان هلیا
22 دی 90 7:46
سلام .
از حضور گرمتون و اینکه به وبلاگ ما سر زدین ممنونم . من با افتخار لینکتون کردم . من از خراسان شمالی - بجنوردم .
هلیا جون خیلی ناز و جیگررررررررررررررررره . بوس


سلام عزیزم شما هم با افتخار لینک شدین
مامان خورشيد
25 دی 90 7:45
چه دختر نازي. چه چشم هاي زيبايي دو تا آسمون تو چشمهاشه. الهي بلا ازش دور باشه و شاد و سلامت باشيد. من هنوز سيستم تبادل لينك تو وب خورشيد راه نينداختم ولي حتما به وب اين عروسك ناز و خوش زبون سر مي زنم. مي بوسمتون


ممنونم که به وب ما سرزدین من شما رو لینک کردم