عروسک چشم ابی من هلیا

در بازار

1390/10/17 15:43
نویسنده : مامان هلیا
146 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم بازار برای من شلوار گرفتیم قرار بود برای هلیا هم بلوز مجلسی بخریم طبق معمول هلیا عالم و ادم رو قاطی هم میکرد که لباس نو نمیخوام و لباس کهنه هام رو دوست دارم راستش لباس جالبی هم ندیدیم که بخریم.هلیا برای خودش و طبق معمول به انتخاب خودش یه جفت دمپایی و کش سر خرید.

بابا برای ناهار ما رو توی یکی از رستورانهای قدیمی و مشهور بازار تبریز مهمون کرد

هلیا خانم طبق معمول لب به غذا نزد و غذاش رو اوردیم خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یکتا
18 دی 90 16:37
سلام مامان هلیا پس عکس عروسک ما کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام تو پست بعدی انشاا...
مامان امیرناز
18 دی 90 16:52
سلام مامانی چرا عکسای این دختر ناز و نمی ذارین؟ تقریبا همسن پسر منه اگه دوست داشتین تبادل لینک کنید خبرم کنید خوشحال می شیم


سلام من شما رو لینک کردم عکسها هم به زودی مرسی
مامان امیرناز
22 دی 90 12:02
سلام عزیزم عکسای نازشو دیدم شما هم با افتخار لینک شدین


ممنون